Followers

Tuesday 24 May 2011

Balik Kampung

Hmmmmmm x sabar dah nak balik kampung Jumaat ni....dah lama tak balik...maklumlah sekarang anak dah sekolah...nak kena tunggu cuti sekolah baru boleh balik kampung...tapi tak semestinya cuti sekolah boleh balik kampung sebab hubby keja shift...klu dia tak dapt cuti alamak kami melopong lah anak beranak...tp untuk kali ni Alhamdulillah...Syukur pd Allah kerana dia akhirnya dapat cuti...seminggu pulak tu..Syukur sgt2........harap semua kawan2 baru saya tak lupakan saya ye walaupun saya tak update blog selama saya kat kampung.....harap semua kawan2 doakan smga perjalanan kami selamat tiba di kampung n dapat kembali dgn selamat.

Rindu Masakan Mak.........

Kalau balik kampung mmg confirm ta boleh nak diet sbb mak mesti masak yang best2....sbb tu bila balik sini badan jadi makin montel...hehehehe...itu lah sbbnye...kalau tak makan nnt rasa rugi plk sbb bukan selalu dapat makan masakan ibu tercinta ni...hmmmm dia pun semestinya masak makanan kegemaran anak2 dia....tambahan pula semua anak2 mak duk di perantauan...tak de sorang pun duk dgn mak n abah kat kampung....nak buat mcm mna kan.....lagi satu kalau balik kg ni mulalah mencari tempat2 yang menarik untuk menjamu selera......hehehehe....

4 comments:

Mak Jemah said...

xyah nak diet laaa wehhhh...laki x lari aihhhh...hahahahaha..sunyi laaa aku nnt...ditemani boss jelah...xpe..xpe...next week aku plak xdak....masa tu baru padan muka hang...miahahaha..

Shima said...

Hahahaha.....ko ni bg la smgt kat aku skit...ala bos kan suka kat ko dah...time ko x de..bos punx de beb..dia kan g Jakarta..so....aku enjoy!!!!!!!

Mila Ahmad said...

saya pown rindu nak jumpa mak saya!

Shima said...

Mila...sy dh jumpa mak saya dah...now hepi sgt2 sbb dh boleh tenangkan fikira.....